Odstąpienie od umowy
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość
Kupując w naszym sklepie internetowym masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru – bez podawania przyczyny.
W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie zwrotu poprzez nasz formularz online:
➡ Przejdź do formularza zwrotu
Uwaga: Towar powinien zostać odesłany dopiero po zgłoszeniu zwrotu i otrzymaniu potwierdzenia z systemu.
Jak możesz zwrócić produkt?
Zwrot przez InPost
Po zgłoszeniu zwrotu w naszym systemie, możesz skorzystać z przesyłki zwrotnej przez Paczkomaty InPost – w ramach naszej umowy z InPost.
Nie każdy towar kwalifikuje się do zwrotu przez Paczkomaty – produkt musi mieścić się w wymaganym gabarycie. Jeśli nie, wybierz inną metodę wysyłki lub dostarcz produkt osobiście.
Zwrot w sklepie stacjonarnym
Produkty można również zwracać bezpośrednio w naszym punkcie stacjonarnym:
Instalator24
ul. Grzmiąca 6
95-060 Brzeziny
W godzinach pracy sklepu – nie jest wymagane wcześniejsze umawianie wizyty, jednak rekomendujemy wcześniejsze zgłoszenie zwrotu online.
Jak przebiega proces zwrotu?
Dodatkowe informacje
-
Produkty muszą być kompletne i nie mogą nosić śladów użytkowania wykraczających poza zwykłe sprawdzenie funkcjonalności.
-
Zwrotowi nie podlegają towary wykonane na indywidualne zamówienie klienta (np. cięte kable, produkty personalizowane).
-
Zwrot środków nastąpi tą samą metodą płatności, którą dokonano zakupu – chyba że ustalimy inaczej.
-
Możemy wstrzymać się ze zwrotem środków do momentu otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.